AP08957305 Әртүрлі жұмыс циклдарының модуляцияларында жоғары жиілікті разрядты плазмада нано – және микро бөлшектердің өсу механизмін зерттеу

Жоба жетекшісі: Батрышев Д.Г.

Жобаның мақсаты: Жоғары жиілікті сигналдың жұмыс циклінің әртүрлі модуляцияларында жоғары жиілікті разрядты плазмадағы нано- және микроөлшемді бөлшектердің өсу механизмін зерттеу болып табылады.
• Буферлік және реактивті газдардың әртүрлі ағындары кезінде, сондай-ақ жоғары жиілікті сигналдың жұмыс циклінің әртүрлі модуляциясы кезінде газ фазасынан химиялық тұндыру әдісімен жоғары жиілікті разрядты плазмада нано-және микрочастицтер синтезі жүргізілетін болады.
• Синтезделген нано- және микро бөлшектердің морфологиясы, құрылымы мен химиялық құрамы сканерлейтін электрондық микроскопия, рамандық спектроскопия және атомдық-күшті кмикроскопия әдістері мен зерттелетін болады. Плазма параметрлері оптикалық спектрометрия және вольт-ампер метр әдісімен зерттелетін болады. Алынған зерттеу нәтижелеріне талдау жүргізіледі және зерттелетін плазма параметрінің диапазондарында импульстік реакциялық плазмадағы нано – және микробөлшектердің қалыптасуын түсіндіретін модель жасалады.
• Web of Science базасында 1 мақала, 1 (бірінші), 2 (екінші) немесе 3 (үшінші) квартильге кіретін және (немесе) Scopus базасында CiteScore бойынша кемінде 50 (елу) пайызы бар ғылыми басылымда, сондай-ақ" әл-Фараби атындағыҚазҰУ хабаршысы, физикалық серия" журналына 1 мақала жарияланады.

Алынған нәтижелер:
Буферлік және реакциялық газдардың әртүрлі ағындары кезінде, сондай-ақ жоғары жиілікті сигналдың жұмыс циклінің әртүрлі модуляциясы кезінде газ фазасынан химиялық тұндыру әдісімен жоғары жиілікті разряд плазмасындағы нано- және микробөлшектерді синтездеу бойынша жұмыстар жүргізілді.

Тізімге қайта оралу