Кадашева Ж.К. PhD. 0123РКИ0345 Жоба тақырыбының атауы: Жатаған изеннің қалыптан тыс өсуі мен дамуын және оларды жеңу жолдарын зерттеу

ЖОБАНЫҢ ҚЫСҚАША СИПАТТАМАСЫ

1. Жоба тақырыбы атауы Ұлттық код пен мнемониканың этноэлементтеріне негізделген бухгалтерлік есепті оқытудың инновациялық әдістері
2. Жоба рефераты (абстракт) (250 сөзден аспауы тиіс)
 

  Білім беру бағдарламалық жасақтамасы қазіргі оқу дағдыларын жақсартады деген дәлелді растайтын зерттеулер аз. Алайда, бухгалтерлік есеп үшін білім беру бағдарламасы проблемаларды шешу қабілетінің жақсаруына әкелуі мүмкін, әсіресе егер бағдарламалық жасақтаманы оқушылардың қызығушылығына сәйкес жекелендіруге болатын болса. Білім беру бағдарламасы сонымен қатар аудиторлық қызметтер, қаржылық есептілікті есептеу және талдау сияқты бухгалтерлік есептің әртүрлі салаларындағы білім мен дағдыларды жақсартуға әкелуі мүмкін. Бухгалтерлік бағдарламалық жасақтама ақпараттың қол жетімділігі мен өзекті ақпарат тұрғысынан дәлірек, сенімді, жылдамдық пен құжаттарды автоматты түрде шығару тұрғысынан жоғары тиімділікке ие және тұтынушының қажетті уәждемесін қамтамасыз етеді, сонымен қатар олардың стресстері мен уақыттарын азайтады.
  Осылайша, әлемде жүргізілген зерттеулер өте маңызды қорытынды жасауға мүмкіндік береді: оқыту стилі, оның формалары мен әдістері жағдай мен контекстке тікелей байланысты. Білім алушылар бухгалтерлік есепке алуға, оның түсінуге, логикаға қолжетімділігіне құмар болады, зеріктіретін және күрделі есептеулерден бас тартады. Бухгалтерлік есепті оқыту жағымсыз болмас үшін, оқу материалын ұсынудың балама әдістерін қолдана отырып, студенттердің процеске барынша қатысуына ықпал ететін эмоционалды оқыту әдістері қажет.
  Бұдан басқа, оқыту тәсілдері қаржы секторының талаптарына сәйкес келетіндей етіп әзірленуі тиіс; бұл оқушыларға нақты бизнес-ортада бухгалтерлік есептің нақты проблемаларын шешуге мүмкіндік беретін қажетті дағдылар мен құзыреттердің дамуына ықпал ететін болады. Білім елдің әлеуметтік және экономикалық өсуі үшін «міндетті» болып табылатынын ұмытпаған жөн.
  Оқыту әдісі бірнеше қабілеттердің дамуына әсер етуі мүмкін, мысалы: ынтымақтастық, көшбасшылық, жауапкершілік, өзіне деген сенімділік, тәуелсіздік, шешім қабылдау қабілеті және қарым-қатынас дағдылары.
  Біз оқыту әдістерін таңдау, әзірлеу және қолдану әр орта үшін мәдениет, менталитет және ел тарихы сияқты ерекшеліктерге байланысты әр түрлі деп санаймыз. Бұл әдістерді әр жеке ортада қолдануға болады, егер олар жергілікті сипаттамаларға бейімделсе.

3.Жобаның мақсаты мен міндеттері (200 сөзден аспауы тиіс)

  Жобаның мақсаты құрылымдық сауалнамаға негізделген сұрау әдісін пайдалана отырып, Қазақстанда және шетелде бухгалтерлік есеп курстарында қолданылатын оқыту әдістерін зерделеу, сондай-ақ Қазақстанның ұлттық дәстүрлеріне негізделген бухгалтерлік есепті оқытудың жаңа әдісін әзірлеу болып табылады.

Жобаның міндеттері:

- бухгалтерлік есепті оқытудың қолда бар әдістері мен әдістемелерін зерделеу;

- білім беру мекемелері мен компаниялар жүзеге асыратын оқыту бағдарламаларын зерделеу;

- қазақ халқының этникалық ерекшеліктеріне негізделген, атап айтқанда, киіз үйдің (қазақтардың ежелгі тұрғын үйінің) құрылымына бухгалтерлік есеп шотын мысалға ала отырып, бухгалтерлік есеп шоттарындағы қозғалысты қазақ халқының өміріндегі туыстық қатынастармен салыстыра отырып, бухгалтерлік есепті оқытудың бірегей әдістемесін әзірлеу.

4. Түйін сөздер

 Жобаға қатысты түйін сөздер: бухгалтерлік есеп, ұлттық дәстүр, мнемоника, бухгалтерлік бағдарламалар, бухгалтерлік әдістеме

PhD Кадашева Ж.К.

Тізімге қайта оралу