AP08956312 Ауылдық мектептердің 5-6 сынып оқушыларының математикалық құзыреттілігін қалыптастыру мен дамыту контенті үшін этноматематикалық есептерді құрылымдау және модельдеу

Жоба жетекшісі: Идрисов С.Н.

Жобаның мақсаты - селолық (ауылдық) жердің мұғалімдеріне арналған математиканы халықтық педагогика құралдарын қолдану арқылы табысты оқыту үшін теориялық-әдістемелік қор жасақтау, математиканы оқытудың әдістемесі мен технологиясын жасау, этноматематикалық есептер контентін құрастыру және модельдеу.
Зерттеу нәтижелері бойынша кем дегенде 2 мақала жарияланады, оның ішінде:
• 1 мақала нөлдік емес импакт-факторы бар (БҒСБК ұсынған) рецензияланатын шетелдік және (немесе) отандық басылымдарда кемінде 1 (бір) мақала немесе шолу рецензияланатын ғылыми басылымдарда, халықаралық Web of Science деректер базасымен индекстелетін, не 1 (бірінші), не 2 (екінші), не 3 (үшінші) квартильге кіретін және (немесе) Social Science Citation Index немесе Arts and humanities Citation Index базасына кіретін және (немесе) Socialsciencionindex базасына кіретін рецензияланатын ғылыми басылымдарда және (немесе) Scopus базасындағы CiteScore бойынша пайыздық үлесі бар басылымдарда кемінде 35 (отыз бес) (шамамен " Journal of Advanced Research in Law and Economics " журналында пайыздық үлесі 42);
• Нөлдік емес импакт-факторы бар рецензияланатын шетелдік және (немесе) отандық басылымдарда кемінде 3 (үш) мақала және (немесе) шолу (БҒСБК ұсынған (болжам бойынша ҚР ҰҒА баяндамалары, Тұран университетінің Хабаршысы және т. б.)
• Зерттеу нәтижелері бойынша әдістемелік құрал дайындалып, басып шығарылады, қазақстандық баспаларда жарияланады.
• Алынған нәтижелер елдің математикалық қоғамдастығында, зерттеу институттарында және университеттерде таратылады, ашық баспасөзде жарияланады, бұл елдегі педагогикалық зерттеулер мен математикалық білім беру деңгейін арттыруға ықпал етеді.
Жоба нәтижесінде қалалық және ауылдық аудандар мектептерінің жас мамандарына бағытталған, математикалық білім беру жүйесін жетілдіру бойынша ұсынылған шараларды қамтиды, ол 10 жастан 12 жасқа дейінгі оқушыларға арналған, сонымен қатар ауыл мектептерінің оқушыларына басымдық беріледі.
  Алынған нәтижелер :
- Этноматематикалық есептерді құрастыруда қазақстандық және шет мемлекеттер тәжірибелерін зерделеу, математикалық білім мен мәдениеттің өзге салаларындағы интеграциясын зерттеу
 - Математикалық білім беруде қолданылатын халықтық педагогика құралдарын айқындаухалықтық педагогика құралдарымен кіріктіру мүмкіндігін айқындау мақсатында 5-6 сыныпқа арналған «Математика» оқу пәнінің мемлекеттік стандарты мен бағдарламасын зерделеу;           - Қазақ халқының тарихы мен мәдениеті негізінде математикалық есептер контентін құрылымдау және модельдеу.
 - Математикалық білім беруде қолданылатын халықтық педагогика құралдарын айқындау;
 - Эксперимент жасау үшін (қазақ немесе орыс тілінде), Атырау облысынан 7 аудандық мектептерде педагог-математиктерге сауалнама жүргізілді.

Тізімге қайта оралу